ناظر رد/شخصی نکن تو دسته تیپاپ هست-!🌸تنک🌿
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر رد/شخصی نکن تو دسته تیپاپ هست-!🌸تنک🌿
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
روبیکا شنود داره 😍😔🚶♀️
شنود؟ منظورت هکه؟اگه اونه نه رو بیکاری به خاطر یه مشکل فنی میگه ج. اس. سی در حالی که اینطور نیست!)
روبیکا یه برنامه ی ایرانیه اعتمادی بهش نیست ؛ گوگل پلی هم هشدار داد که حاوی ویروس و شنوده ...
آره میدونم من مطمئن نیستم البته..
روبیکاخیلیگندهولی..
آره از اون نظر اما من از نظر قابلیت اینستا میگم:]
روبیکاخیلیبدهه..بنظرمایتابهتره-!
آره اما از نظر ویترین میگم
جالبه..ولیخبمکانداغونیه..
اگهاینجورینبودواقعاکاربردیمیشد؛
آره اون که هست اما باید خصوصی کنم
عههآره..
رفتمبسازم🗿😹
حتما نیمشو بگو
Park_Lia1
ولیروبیکایکیازگندترینبرنامههاست..
اونم هست
روبیکا رو که نصب میکنی روزی ۶۰ نفر میان پی ویت:سلام خوبی اصل🐒
خوبشدگفتیمیخاستمروبیکابنصبم...
منبستمپیویمو..
عه😂
خوشبختانه من هیچی تو روبیکا نزاشتم و پاک پاکم..
جالبه
اگه شخصی کنی آره جالب میشه
شت؛
مناولینبارکهروبیکاروریختم..
نزدیکدهتابویریختنپیویم..
خلاصهروبیکاجایخوبینیست؛
اره میدونم اما منظورم اینه پیج رو شخصی کنن اینطوری راحت تر میشن
جالبه..
البته اگه یکم شخصی بشه
ژالبه(•-•)
بلی